Tak plynul čas s fotografiemi, vzpomínky ..

12/26/2014 03:43:00 odp.


Dnes mám pro Vás článek s nějakýma fotkama, které jsem vyfotila. Jak si můžete všimnout, na některých je ještě zdroj na mé bývalé stránky. Prosím, nevydávejte to za své, díky.  Ale nebudu více obkecávat a můžeme jít na ně.
Do komemtářů mi napište, jak se Vám fotky líbí a jestli byste chtěli další várku.
                                                             
   Mějte se krásně
             Dendy 

Focení babiččiných květin, režim Makro 2012 ..

Focení na Dnech města Odry, 2013
Děti, 2013


Záběry z cest, zima, březen 2014








You Might Also Like

16 komentářů

  1. Nádherně fotíš :) To já bych nedokázala, fakt úžasné fotky ty první :D

    OdpovědětVymazat
  2. No WOW! :) Naprosto úžasně fotíš. Mě osobně se nejvíc líbí ty fotky květin a ta zima, ale všechny jsou naprosto nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  3. uuu :3 musím tedy uznat..jsi opravdu dobrá fotografka :)
    heh 5angels xDD
    nejhezčí fotky jsou tý zimy :333
    Ouhrabka

    OdpovědětVymazat
  4. Já žasnu... Sám také fotím (příležitostně tím, co mám u sebe =D) a vím, že fotit není jen tak... Určitě bych další várku uvítal. A pokud mám vybrat favorita, tak je ta fotografie horizontu v zimě ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Fotíš skvěle!! Krásná je ta fotka toho dítěte, příště určitě znova přidávej, kdyby šlo, tak víc portrétů:)! Super fotky :-)

    http://janatajakub.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc za spřátelení :) a doufám že se Tvému blogu bude dařit :) http://svet-podle-ter.blog.cz/
    Obrázky krásné, taky jsem nějakou dobu fotila ale nemám na to takový talent :D

    OdpovědětVymazat
  7. Páni..krásné fotky vážně žasnu..:)
    Jo a mimochodem zapíšeš si mě teda do spřátelených blogů??
    A ještě jednou úžasné fotky.

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné nejhezčí jsou asi ty záběry z cest a děti :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak takovýhle talent bych chtěla mít taky! :) Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky jsou opravdu moc pěkné, akorát je škoda, že nejsou jednotlivě a větší :( Každopádně jsou fakt super, hlavně se mi moc líbí ty kytky a fotka toho dítěte. Ta se ti opravdu moc povedla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V příštím článku budou jednotlivě. :-)

      Vymazat
  11. Jsou všechny nádherné! - ten leknín, fotka z akce, fotogenické sluníčkové dítě i ty zimní stromy :3

    OdpovědětVymazat
  12. Vždycky jsou stejně nejlepší fotky z přírody, ale klobouk dolů pěkné jsou šechny fotky.

    OdpovědětVymazat
  13. fotky jsou naprosto úžasné, famózní :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Snad se budou líbit i nadále.

      Vymazat